نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت داروسازی با همکاران امور مالی به مناسبت روز حسابدار

۲۰ آذر ۱۴۰۲

همکاران امور مالی شرکت داروسازی دانا صبح روز یکشنبه 19 آذرماه صبحانه کاری را میهمان مدیر عامل شرکت بودند.
به گزارش روابط عمومی ، در ابتدای این جلسه که به مناسبت رو حسابدار برگزار گردید ، نخست مدیرعامل شرکت ضمن تبریک روز حسابدار به همکاران امور مالی ، از تلاش های صادقانه و زحمات شبانه روزی این بخش تشکر نموده و گفت: زحمات شما عزیزان که به مانند سربازان گمنام همواره پشتیبان اصلی فعالیت های تولیدی در همه بخش های شرکت می باشید همیشه در یاد ما و مجموعه شرکت داروسازی دانا یادگار و ماندگار باقی خواهند ماند.
دکتر شیری در ادامه افزودند: خوشحالیم که اکنون به مناسبت روز حسابدار این فرصت پیش آمد تا حضورا از تلاش های صادقانه تک تک شما عزیزان تشکر نموده و نام گذاری 15 آذر از سال 86 به نام روز حسابدار، خود نشان دهنده اهمیت زحمات شما عزیزان می باشد.
ایشان ضمن اشاره به اینکه قطعا عملیات پرداخت و یا دریافت حساب های مالی ، هدف نهایی در هر سازمانی بوده گفتند: اعتماد و اعتقاد مدیریت این شرکت به امور مالی ، همواره قاطع و راسخ بوده و این شرکت در سایه تلاش های شما عزیزان بهترین و دقیق ترین صورتهای مالی مربوط به دوره های مختلف را ارائه داده و به اذعان نهادهای بالادست ، یکی از بهترین بخش های مالی در شرکت های مجموعه ، متعلق به شرکت داروسازی می باشد و علی رغم بخشی از کم و کاستی های موجود ، الحمدالله به لطف تلاش های شما  برنامه های مالی این شرکت همواره رو به رشد و پیشرفت بوده و جزو 5 شرکت برتر داروسازی کشور می باشد.

در ادامه این جلسه ، نخست مدیرمالی شرکت و همچنین مدیرحسابرسی داخلی ، ضمن تبریک روز حسابدار از زحمات تمامی همکاران در امور مالی تشکر و همچنین از فرصت به وجود آمده توسط مدیریت عامل در جهت فراهم نمودن چنین نشست صمیمی تشکر و قدردانی نمودند.
سپس تک تک همکاران امور مالی به ابراز نظر و انعکاس مسائل مختلف در حوزه های متعدد مالی اشاره نمودند که در پایان دکتر شیری بر رفع مسائل موجود تاکید نمودند.
در پایان این نشست دوساعته ، لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیرعامل به همکاران اهداء شد.

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید