بازدید مدیرعامل جدید پخش رازی از شرکت داروسازی دانا

۱۹ آذر ۱۴۰۲

شرکت داروسازی دانا روز یکشنبه مورخ 12 آذرماه 1402 میزبان مدیرعامل شرکت پخش رازی و هیات همراه بود.
به گزارش روابط عمومی ، در این جلسه که با حضور دکتر مرادی مدیرعامل جدید شرکت پخش رازی ، معاونین و جمعی از مدیران منطقه ای برگزار گردید ، ابتدا مدیرعامل شرکت داروسازی دانا ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی به میهمانان ، به ارائه فعالیت های انجام شده در شرکت و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند.
دکترشیری در ادامه با اشاره به راه اندازی خط تولید سِرم در دانا به تلاش های کلیه همکاران در این شرکت تاکید و افزودند: تمام تلاش تیم ما ، تولید و تهیه داروهای مورد نیاز در حوزه سلامت مردم عزیزمان بوده و در این راستا تعامل و همسویی با کلیه شرکت پخش دارویی، بویژه شرکت پخش رازی در راس فعالیتهایمان قرار داشته است.
دکتر شیری با اشاره به همکاری بانک ملی در جهت تامین ارز مورد نیاز برای خرید مواد اولیه ، به نقش شرکت های پخش در پرداخت به موقع حسابهای فی مابینشان با شرکت های تولید کننده جهت تامین نقدینگی موردنیاز تاکید نمود.
سپس دکتر مرادی مدیرعامل جدید پخش رازی ضمن تشکر از فعالیت ها و برنامه های انجام گرفته در شرکت داروسازی دانا ، به نقشه راه پیش رو در شرکت اشاره و گفت: امیدواریم این گونه جلسات تعامل و هم اندیشی به صورت متناوب برگزار گردیده و علی رغم وجود مشکلات در چرخه تامین ، می توان با یکدلی ، اتحاد و درک متقابل به یکدیگر کمک و یاری نمود. ایشان در ادامه به توقعات شرکت های پخش و تولیدکننده از یکدیگر تاکید و افزودند: شرکت های پخش توقع دارند که اقلامی که بیشتر مورد توجه و نیاز در جامعه بوده را شاسایی و انتظار تامین به موقع آن را از شرکت های تولیدکننده دارد و در مقابل پرداخت مطالبات به موقع از سوی پخش ها ، مهم ترین خواسته و توقع شرکت های تولید کننده می باشد تا زنجیره تامین و توزیع به صورت یکنواخت ادامه پیدا نماید.
دکتر مرادی شرکت های تولیدکننده را به مثابه ولی نعمت برای شرکت های پخش دانسته و شرکت داروسازی دانا را به عنوان یک دوست و یار قدیمی بزرگترین تامین کننده اقلام مورد نیاز دارویی برای شرکت پخش رازی بیان نمودند.
در پایان این نشست ، طرفین ضمن اشاره  به ظرفیت های موجود در هر دو شرکت ، بر ادامه و گسترش هر چه بیشتر و نیز تعامل سازنده با یکدیگر تاکید نمودند..

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید