تجلیل از پرستاران شرکت داروسازی دانا

۳۰ آبان ۱۴۰۲

مراسم تجلیل از پرستاران شرکت داروسازی دانا در دفتر مدیریت و با حضور مدیرعامل ، معاونت اجرایی و توسعه مدیریت و همچنین مسئول فنی شرکت برگزار گردید.             
به گزارش روابط عمومی ، در ابتدای این مراسم که روز یکشنبه مورخ 28 آبانماه و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب( س ع) و روز پرستار برگزار گردید نخست مدیرعامل شرکت با تبریک روز پرستار به همکاران ، به نقش منابع انسانی در اعتلای هر چه بیشتر و رسیدن به اهداف بالاتر شرکت داروسازی دانا تاکید و بر وظیفه و مسئولیت پرستاران در سلامت جسمی و رسیدگی به بیماران و یا مصدومین در شرکت اشاره نمودند.
دکتر شیری به نقش موثر و مهم پرستاران در شرکت به ویژه در دوران کرونا در کشور اشاره و از ایثارگری ها و تلاش های شبانه روزی این همکاران قدردانی نمودند.

در ادامه همکاران واحد بهداری ضمن تشکر صمیمانه از توجه مدیریت شرکت ، به برخی مسائل و مشکلات در واحد بهداری از جمله تجهیز بیشتر و به روز رسانی برخی تجهیزات واحد بهداری اشاره که مدیرعامل نیز ضمن تاکید بر خرید و راه اندازی دو دستگاه مهم و کاربردی در روزهای گذشته ، به تجهیز هر چه بیشتر این واحد و همچنین گسترش فضای واحد بهداری قول مساعد دادند.

این نشست ، با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیریت عامل شرکت به پایان رسید.

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید