بازدید مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت داروسازی دانا

۲۵ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی ، روز پنجشنبه مورخ یازدهم خرداد ماه ، شرکت داروسازی دانا میزبان آقای دکتر فتح الهی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت  طرح و توسعه آینده پویا ، دکتر کاظم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو ، همچنین مدیرکل حفاظت پرسنلی بانک ملی و هیات همراه بود.
در این جلسه نخست دکتر شیری مدیرعامل شرکت داروسازی دانا ضمن عرض خوشامدگویی و خیر مقدم به کلیه میهمانان و نیز تشکر از حضور آنان ، به ارائه گزارشی مفصل و جامع از عملکرد شرکت طی سال 1401 تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری و نیز برنـامه ها و اهداف پیش رو ، چالش ها و مشکلات حال حاضر پرداخت.
ایشان ضمن تبریک به آقای دکتر فتح الهی ، ابراز امیدواری کرد حضور ایشان در راس مجموعه شرکت آینده پویا ، نوید بخش برکت و پیشرفت روزافزون به شرکت های زیر مجموعه این هولدینگ بوده و ما نیز به عنوان سربازی کوچک در چرخه تولید و تامین زنجیره سلامت جامعه در کشور ، در کنار آن مجموعه معظم همگام و همسو در مسیر پیشرفت و بالندگی هم قدم خواهیم بود.
دکتر شیری ضمن معرفی معاونین و مدیران حاضر در جلسه ، به سرمایه های ارزشمند این شرکت اشاره و عنوان نمودند سرمایه های انسانی حاضر در این شرکت ، مهمترین و بزرگترین سرمایه های حال حاضر موجود هستند که سالهاست در راستای پیشرفت و توسعه شرکت داروسازی دانا تلاش نموده اند. ایشان با اشاره به نقش شرکت داروسازی دانا با توجه به تنوع خطوط تولیدی و ظرفیت های عظیم موجود در تامین داروهای مورد نیاز کشور عنوان کرد: انشالله با یاری خداوند متعال و نیز رهنمودهای مجموعه مدیریت آینده و پویا و نیز شفادارو ،که همواره در کنار این شرکت بوده و حامی برنامه های تولیدی این شرکت می باشند سال 1402 به اهداف ترسیم شده دست یافته و موفق تر و درخشان تر از قبل در مسیر تعالی شرکت و تامین محصولات سلامت محور جامعه گام برداریم.
سپس آقای دکتر کاظم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو ضمن عرض خیرمقدم به مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و از توجه و عنایت ویژه دکتر فتح الهی به شرکت های دارویی زیر مجموعه هولدینگ آینده پویا تشکر و همچنین ضمن خداقوت برای مدیریت و مجموعه شرکت داروسازی دانا ، به اصلی ترین چالش اساسی شرکت های دارویی اشاره و عنوان کردند:تامین نقدینگی عمده ترین چالش شرکت های دارویی در کشور می باشد که این تامین نقدینگی عمدتا یا از طرف دریافت مطالبات از شرکت های پخش و یا از طریق دریافت تسهیلات از بانکهای کشور می باشد.
دکتر کاظم پور به نقش شرکت شفادارو در دریافت تسهیلات بانکی توسط شرکت های زیرمجموعه و همچین نقش شرکت های زیرمجموعه در تامین بودجه مورد نظر شرکت های گروه شفادارو اشاره کرده و بیان داشت: تولید و توزیع داروهای مهم و موردنیاز، اصلی ترین برنامه و نقشه راه شرکت شفادارو با توجه به آمار سِنی هموطنان و نیز فرمایش مقام معظم رهبری در بحث رشد جمعیت می باشد.
در ادامه این جلسه، دکتر فتح الهی با خرسندی از گزارش کامل مدیرعامل شرکت داروسازی دانا، ضمن خداقوت و تشکر از مجموعه مدیریت این شرکت بیان نمودند:با دقت به عمر مجموعه شرکت داروسازی دانا با قدمتی 25 ساله، جای خرسندی است که این شرکت توانسته است اینگونه پیشرفت چشمگیر داشته و توانسته است به عنوان یک شرکت بزرگ تولیددارویی نقش خود را ایفا نماید. ایشان با اشاره به پیشرفت های علمی کشور به دستاوردهای بزرگ صنعت دارویی و پزشکی در کشور در دوران بعد از انقلاب اسلامی افزودند امروز حتی در بسیاری از کشورهای همسایه و منطقه نیز ، اعتماد به علم پزشکی کشور عزیزمان بسیار بیشتر از سایر کشورهای مدعی است.


ایشان به سیاه نمایی ها و هجمه های دشمنان کشور عزیزمان به علم پزشکی و صنعت دارویی در دوران کرونا اشاره و بیان داشت:گذشت زمان نشان داد که میزان توانمندی و تسلط علم پزشکی و دارویی فراتر از کشورهای مدعی بوده و آمار بهبودی بیماران کرونایی در کشور در مقایسه با آن کشورها خود گواه این مطلب بود.
مدیرعامل آینده پویا ادامه دادند: خدمت در حوزه پزشکی و صنعت دارویی افتخار و موهبتی است الهی که خداوند متعال شامل حال شما فرموده و برای ادامه این مسیر پرغرور و افتخار آمیز برای شما آروزی سلامتی و موفقیت دارم.
دکتر فتح الهی به بحث مشکل تامین نقدنیگی در شرکت های تولید دارو اشاره و افزود: در حال حاضر مجموعه بانک ملی حساسیت ویژه ای به این موضوع داشته و ضمن پیگیری، به حمایت از تامین کنندگان دارویی مجموعه تاکید گردیده است.
در پایان این جلسه ، میهمانان و هیات همراه ، ضمن بازدید کامل از تمامی خطوط تولیدی ، از نزدیک نیز در جریان روند پیشرفت پروژه های شرکت قرار گرفتند.

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید