تشریف فرمایی خادمین بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) به شرکت داروسازی دانا

۱۰ خرداد ۱۴۰۲
شرکت داروسازی دانا صبح امروز میزبان جمعی از خادمین و پرچم مقدس بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت امام رضا (ع) بود.               
به گزارش روابط عمومی ، در این دیدار معنوی ابتدا مدیرعامل شرکت داروسازی دانا ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت
حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و نیز عرض خوشامدگویی و خیرمقدم به میهمانان با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت وجود امام هشتم است و وجود ایشان در کشور عزیزمان نعمتی است در مملکت اسلامی و امیدواریم ما قدردان این نعمت و فرصت الهی باشیم افزودند: خوش به حال شما عزیزان که توفیق خدمت در بارگاه مطهر آن حضرت را داشته و امیدواریم ما نیز از همین راه دور بتوانیم از برکات وجود ایشان بهره مند شویم. دکتر شیری ضمن ارائه گزارشی مختصر از روند فعالیت های شرکت ، به نقش این شرکت در تامین سلامت مردم و بخصوص بیماران اشاره نمودند.
ایشان با اشاره به نقش مدیران بومی در مجموعه شرکت داروسازی دانا ، گفتن: ما خوشحالیم که با همکاری و یکدلی تمام پرسنل نقشی بزرگ در سلامت جامعه داشته و همچنین قطعا حضور شما عزیزان و نیز تکه ای از برکات حضرت امام رضا(ع) موجب توفیق و سربلندی روزافزون در شرکت داروسازی دانا باشد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین انتصاری نماینده خادمین رضوی، ضمن عرض تبریک ایام با سعادت دهه کرامت ، بیان کردند فضای روحانی و معنوی عاشقان حضرت، همواره در طول این سفر معنوی در شهرهای مختلف با ما بوده و چه بسیار در دیدارهایی که با مادران شهدا داشتیم و آنان همواره شوق و شور خود را برای زیارت حرم مطهر حضرت آقا توصیف کرده اند.
ایشان افزودند: عشق و استقبال مردم بویژه مردم غیور آذربایجان از کاروان خادمین رضوی، نشان از علاقه و ارادت آنها به مقام ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و میتوان گفت که آذربایجان نیز به عنوان یک صحن از بارگاه ملکوتی امام هشتم محسوب می شود.
در پایان این مراسم جمعی از همکاران شرکت داروسازی دانا ضمن استقبال از پرچم مقدس بارگاه امام هشتم، و عرض ارادت به مقام شامخ آن حضرت، از مقام خادمین بارگاه نیز تجلیل به عمل آوردند.
برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید