بازدید رئیس سازمان بازرسی استان آذربایجان شرقی از شرکت داروسازی دانا

۰۸ خرداد ۱۴۰۲
به گزارش روابـط عمومی ، صبح روز پنجشنبه چهارم خردادماه ، شرکت داروسازی دانا میـزبان آقای دکتـر قاسمی وند، رئیس سازمان بازرسی استان ، دکتر پرنیان رئیس سازمان صمت استان و هیات همراه بود. در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت دروسازی دانا ضمن خیرمقدم و تشکر از توجه مسئولین استانی علی الخصوص ریاست محترم بازرسی استان و همچنین مدیرکل محترم صمت در خصوص توجه به رفع موانع تولید  و حضور در شرکت داروسازی دانا ،گزارشی از روند تولید و فعالیت های انجام شده در طی یک سال گذشته پرداخته و ضمن توضیح در خصوص برنامه های پیش رو ، به آخرین شرایط پروژه های در حال اجراء از جمله پروژه تولید سرم پرداختند.
دکتر شیری همچنین به مشکلات ارزی و بانکی موجود جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز اشاره و بر همکاری هر چه بیشتر نهادها و سازمان های ذیربط تاکید نمودند.
در ادامه آقای دکتر پرنیان ضمن تشکر از برنامه های تولیدی و همچنین نقشه راه مجموعه دانا ، بر همکاری همه جانبه سازمان صمت استان در پیشبرد برنامه های این شرکت اعم از ثبت سفارش ، تنظیم پروانه های بهره برداری و .... تاکید نمودند.
همچنین آقای دکتر قاسمی وند نیز با تبریک هفته کرامت ، از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت داروسازی دانا تشکر و ضمن ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت ، به چالش های مطرح شده اشاره و بر پیگیری و همکاری های همه جانبه نهادهای استانی و در صورت لزوم از طریق مراجع بالاتر تاکید نموند.
همچنین در ادامه، میهمانان از خطوط تولیدی و نیز پروژه های در حال انجام ، بازدید و از نزدیک در جریان پروسه تولید محصولات شرکت قرار گرفتند
برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید