داروسازی دانا فاتح مسابقات انتخابی فوتسال کارگران آذربایجان‌شرقی

۳۰ آذر ۱۴۰۱


به گزارش روابط عمومی، تیم فوتسال داروسازی دانا با پیروزی مقابل تیم ارس پر بنیس شبستر عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی کارگران آذربایجان‌شرقی را ازآنِ خود کرد و نماینده این استان در مسابقات کارگران کشور شد.

این مسابقات با حضور 12 تیم در سه گروه 4 تیمی برگزار شد که فوتسالیست‌های داروسازی دانا مرحله‌ی گروهی را با دو برد و یک تساوی پشت سر گذاشته و به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله‌ی حذفی شدند که در این مرحله نیز با از پیش رو برداشتن تیم‌های آذر نگین اسکو و پلیمر کیسه تبریز به بازی فینال رسیدند.

تیم فوتسال داروسازی دانا در دیدار نهایی این مسابقات که روز دوشنبه 28ام آذرماه در مجموعه ورزشی شماره 2 کارگران تبریز با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ارشد استانی برگزار شد، با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل حریف خود تیم ارس پر بنیس به پیروزی رسید و فاتح این دور از مسابقات شد. 

ناصر اسماعیلی، رضاملاپور، محمد اصالتی، وحید حسین پور، یاشار گنجه ای، بهرام بابایی، فرهاد ابراهیمی، حامد حسین زاده، رضا نیکخواه، هادی رضوانی به سرمربیگری مهدی تقوی،بازیکنان داروسازی دانا در این مسابقات را تشکیل می دادند.

گفتنی است؛ تیم داروسازی داروسازی دانا با قهرمانی در این مسابقات به‌عنوان نماینده استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات انتخابی کارگران کشور که سال آینده برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.


برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید