با تصمیم هیات مدیره شرکت داروسازی دانا و با حکم مدیرعامل هلدینگ شفادارو متعلق به بانک ملی، دکترمهدی شیری به عنوان مدیرعامل معرفی گردید.

۲۶ مرداد ۱۴۰۱

شرح اخبار :

چهار شنبه 19 مرداد‌ماه 1401، با حضور دکتر احمدیان (قائم مقام مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری شفادارو) و دکتر ارسلان کاظم پور سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری شفادارو با همراهی معاونان و مدیرانی از شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و اعضا هیأت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری شفادارو، دکتر مهدی شیری را به عنوان مدیر عامل شرکت داروسازی دانا معارفه گردیدند.

مهندس احمد خارزی، مدیر عامل سابق شرکت داروسازی دانا که در حکمی جداگانه بعنوان رئیس هیئت مدیره منصوب گردیده اند، در سخنانی کوتاه از کلیه معاونین ، مدیران شرکت که در طول دوره مدیریتی با ایشان همکاری و همدلی لازم را داشته اند تشکر نمودند و برای مدیر عامل جدید آرزوی توفیق روز افزون داشتند.

دکتر مهدی شیری، مدیرعامل جدید شرکت داروسازی دانا نیز در جلسه معارفه ضمن عرض تشکر ازحضار و قدر دانی از زحمات مدیر عامل قبلی ، ضمن اظهار همدلی و هم افزایی به رشد جایگاه شرکت داروسازی دانا ، اشاره ای بر تدوین و یا بازنگری استراتژی های آتی ، به منظور تکمیل و یا بهسازی خطوط تولید و تکمیل و بهره برداری پروژه های در دست اجرا ، متناسب سازی تولید با نیاز بازار و... داشت.

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید