مدیر حراست یک مشاور امین برای مدیر عامل است

06 Mar 2023
آیین تودیع و معارفه مدیر حراست داروسازی دانا روز چهارشنبه دهم اسفندماه یک هزار و چهارصد و یک و با حضور مسئولین استانی و شرکت داروسازی دانا در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
دکتر مهدی شیری مدیرعامل داروسازی دانا در شروع مراسم ضمن خوش آمد گویی و گرامی داشت مقدم میهمانان گرامی و قدردانی از زحمات و پشتیبانی های مدیریت محترم حراست و بازرسی بانک ملی ، مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و نیز سرمایه گذاری شفادارو ، نخست از زحمات مدیر حراست سابق شرکت داروسازی دانا تقدیر و تشکر نموده و برای مدیرحراست جدید نیز آرزوی موفقیت داشته و سپس گزارشی از عملکرد فعالیت های شرکت ارائه نمودند.
ایشان با اشاره به کسب ۳۰۰ پروانه ساخت و تولید محصولات دارویی اساسی مورد نیاز کشور ابراز نمودند: سیاست مدیریتی این مجموعه بر پایه واساس حفظ و نگهداشت نیروی انسانی است و مجموعه داروسازی دانا در دوره مدیریتی جدید تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام داده است.
در ادامه مدیر محترم حراست کل استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت حراست گفت: حراست در بعد از انقلاب وظیفه نشر ادبیات انقلاب و همچنین حفاظت از دارایی های جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد و مهم ترین دارایی نیروی انسانی است.
ایشان در ادامه اظهار نمودند: مدیر حراست و مجموعه حراست میتواند به عنوان یک مشاور امین در کنار مدیریت مجموعه قرار بگیرد.
مدیرمحترم حراست کل استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به تعداد دفعات تکرار کلمه امنیت در قرآن کریم به اهمیت حضور و عملکرد حراست در مجموعه های دارویی اشاره کردند. ایشان همچنین با تقدیر از مدیر سابق حراست شرکت، ضمن معرفی آقای مهندس حامد غلامپور به عنوان مدیر جدید حراست و ارائه پیشینه ای از خدمات وی در حراست سایر ارگانهای کلانشهرتبریز، نامبرده را از نیروهای جوان و در عین حال پر سابقه، خدوم ، فعال و توانمند حراست استان توصیف و تداوم توفیقات ایشان را در خدمت رسانی به مجموعه و فائق آمدن بر مشکلات حراستی شرکت در کنار سایر همکاران، از درگاه الهی مسئلت داشتند.
همچنین مدیرمحترم حراست شرکت طرح و توسعه آینده پویا در ادامه این مراسم با اشاره به صحبت رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در چندین سخنرانی با اشاره به کلمه " بیمناکی مقدس" در دستگاه های امنیتی و نظارتی این کلمه را اینگونه تفسیر کردند " بیم فرزند از پدر در خانواده یک بیم مقدس است." ایشان علاوه بر تاکید بر نحوه صحیح برخورد نیروهای حراستی با پرسنل گفت: تمامی پرسنل مجموعه باید خود را نیروی حراست بدانند و همه باید دغدغه امنیتی داشته باشند.
مدیر محترم حراست هلدینگ شفا دارو نیز با حضور در این مراسم در خصوص ۳ نقش اصلی حراست گفتند:
اولین نقش حراست نقش هشدار دهندگی است
دومین نقش و مهم ترین نقش صیانت و حفاظت از نیروی انسانی است
و سومین نقش حراست جداکنندگی است.
ایشان با اشاره به تعداد دفعات تکرار کلمه صیانت و حفاظت در نهج البلاغه گفت: در هرجایی که صیانت بوده است پویایی هم بوده است.
در پایان این مراسم از زحمات مدیر حراست سابق مجموعه تقدیر شده و با حکم مدیر عامل ایشان به سمت مشاور عالی راهبردی و استراتژیک مدیرعامل منصوب گردید.
همچنین به پیشنهاد مدیرعامل شرکت داروسازی دانا و طی حکمی از سوی مدیر حراست شرکت شفادارو ، مدیر حراست و بازرسی جدید شرکت داروسازی دانا منصوب گردید.
VN_bigPicture