دیدار مدیرعامل شرکت با خانواده شهیدان علیزاده و رحمانی

۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پس از عمری غریبی بی نشانی

خـــدا می‌خـواسـت در غربـت نـمانی

از آن جسم شریف و پاکت ای دوست

پلاکی بازگشت و استخوانی

به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) و همچنین گرامیداشت هفته سربازان گمنام ، قبل از ظهر روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه هزار و چهارصد و یک ، مدیرعامل شرکت داروسازی دانا بهمراه هیات همراه، به دیدار خانواده شهید علیزاده رفته و نشستی صمیمانه با پدر و مادر و همچنین برادر آن شهید والا مقام برگزار نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ،در این دیدار معنوی پس از نثار فاتحه و صلوات نثار به روح تمام شهدای بزرگوار کشور ، ابتدا دکتر شیری ضمن تمجید از مقام شامخ شهدا و توضیح اینکه هر چه داریم از وجود پر برکت شهدا ست به آخرین وضعیت و شرایط خانواده آن شهید والامقام پرداخته و بعد از اطلاع در خصوص شرایط برادر شهید علیزاده که از همکاران شرکت می باشد ، دستورات لازم را در زمینه بررسی و بهبود شرایط شغلی ایشان صادر نمودند.
در ادامه ابتدا پدر شهید علیزاده ضمن تشکر و قدردانی از حضور جناب دکتر شیری ، در خصوص نحوه شهادت فرزندش در عملیات رمضان و مفقود الاثر شدنش برای چند سال توضیح دادند.
سپس مادر شهید علیزاده نیز ضمن قدردانی از حضور مدیریت عامل شرکت داروسازی دانا ، بر نقش تعلیم و تربیت پدر و مادر بر شخصیت و ایمان فرزند تاکید و افزودند: شهدا زنده هستند و در کنار خداوند از رحمت بی پایان الهی بهره می برند و شهیدان ما به خاطر دفاع از جان ، مال و ناموس مردم و همچنین پاسداری از خاک میهن اسلامی مان به میدان نبرد رفته و جان خود را تقدیم امنیت ملت و نظام کرده اند. این دیدار با اهداء لوح سپاس و نیز هدیه ای از سوی مدیرعامل شرکت به پایان رسید.
همچنین
در دیداری دیگر ، مدیرعامل شرکت با دعوت از برادر شهید رحمانی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز کشورمان و به ویژه شهدای سلامت که در دوران همه گیری بیماری کرونا همانند یک جنگ واقعی و این بار در سنگر سلامت ایستادگی کرده و حافظ جان و سلامتی هموطنان بوده ، از نزدیک با این همکار به گفتگو نشسته و در جریان آخرین وضعیت شرایط کاری ایشان قرار گرفت. رحمانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرصت بوجود آمده از سوی مدیرعامل محترم شرکت، با تشریح شرایط خانواده آن شهید والامقام و نیز نحوه شهادت ایشان در عملیات خیبر در منطقه مجنون از پیگیری ها و نیز این اقدام مدیریت تقدیر و تشکر نمود.
در پایان این جلسه لوح یادبود و هدیه ای از طرف مدیریت شرکت به برادرِ شهید رحمانی اهدا گردید.

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید