برگزاری مسابقه دو و میدانی داخلی شرکت داروسازی دانا

۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مسابقات دو و میدانی داخلی شرکت داروسازی دانا گرامیداشت هفته کارو کارگر روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه در محوطه شرکت و با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت و همچنین با حضور رئیس اداره کار شهرستان بستان آباد برگزار گردید.              
به گزارش روابط عمومی، این مسابقه که به همت واحد رفاه و تربیت بدنی و با حضور 46 نفر از همکاران و در دو رده سنی زیر و بالای چهل سال انجام شد که در پایان در رده سنی زیر چهل سال به ترتیب آقایان محمدعلی قربانی ( واحد خدمات) علیرضا حسین پور ( واحد تولید کپسول نرم ) و ناصر نریمانی (واحد آتش نشانی) به مقام اول تا سوم دست یافتند.
همچنین در رده سنی بالای چهل سال نیز آقایان حسین خُرم(واحد خدمات) ، محمد غفاری( واحد تولید کپسول سخت ) و سیدعلی سادات ( واحد تولید کپسول سخت) به عناوین اول تا سوم نائل شدند.
در ادامه ، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک هفته کار و کارگر به کلیه پرسنل به نقش تک تک همکاران شرکت در دستیابی به رکورد های ثبت شده در تولید و فروش سال 1402 اشاره و از زحمات کلیه پرسنل تقدیر و تجلیل نمودند.
دکتر شیری با تشکر از زحمات همه پرسنل به پیشرفت چشمگیر شرکت در طی سالی که گذشت و ارتقای شرکت از رتبه ششم به رتبه چهارم شرکت های دارویی و همچنین ثبت رتبه دوم شرکت در بین شرکت های بورسی دارویی در کشور بر اساس آمار و ارقام منتشره ، به رقابت تنگاتنگ بین شرکت های تولیدی اشاره و بر ایجاد انگیزه و نشاط بین همکاران تاکید نمودند.
در پایان این مراسم جوایزی ارزنده از سوی مدیریت به نفرات برنده و همچنین جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان در مسابقه اهدا شد.

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید